domingo, 23 de septiembre de 2012

Ahir va ser el concert d'Obrint Pas, Aspencat, Los Chikos del Maiz i Arrap. La veritat va estar molt molt guai per la quantitat de gent que hi havia i damunt en el Molí, que no es que siga massa gran, pero bueno mos vam apretar un poc i va poder eixir be. Per altra banda, no vaig disfrutar perque tenia la meua ment en altre lloc: Ell. Osiga, si no el vaig buscar mil vegades, no el vaig buscar cap. Sempre que veia algu que podia estar amb ell, era com " no te que estar molt lluny " i aixi tot el rato fins que el trobava. Em vaig trobar amb ell nomes una vegada que vaig estar uns poquets minuts al seu costat, disfrutant de el primer concert sense estar amb ell. Es va fer dur quan van possar les nostres cançons, molt dur. Vaig notar despres que passava de mi un poc, pero que aixo no s'ho tinc en compte perque anava molt cego i vaig passar, pero no se, estava raro despres d'aquell dia que em va dir " no tal, esperat un poc mes perque m'estic aclarant " . Es que es tot tan subrealista que no m'ho crec ni jo, tio.

Despres amb l'altre que en veritat tenia que haver sigut al contrari, osiga, estar de puta mare amb el primer i mes o menys amb el segon; pues no. Vaig estar amb ell molt estona, perque si que anava cego pero de veritat i m'abellia estar alli amb ell. Es va notar que ell tambe volia estar alli amb mi i que de veritat li importava la meua presencia al seu costat ( no com altres ) . Estigui super be amb ell, encara que baix les mirades d'algunes persones ( xiques ) que no m'abellix nombrar perque no es mereixen ni que les anomene, jo vaig disfrutar de la nit ( el que vaig poder ) sense que ningu em possara impediments; amb u o amb l'altre.

No va ser la millor nit de concerts que he passat amb ell, pero nomes amb vore'l un poc, em va servir encara que estava MOLT CELOSA d'algunes que jo me se i es que asdfghjklñ PERO QUE ASCO DE PAVES , COLEGA!! Pareixia que em tenien envetja, xaval. Vaig passar pel seu costat i una li va tocar a l'altra com dient " eeeeeh mira, esta es Clara " enserio vos penseu que no em vaig donar compte? Sou mes tontes que una pedra!! Enfin, qui las fa, las paga i elles la van pagar quan vam fer pogos, vaig començar a pegar-lis d'una manera important i em senti super agust!

Tornant al tema d'abans, no se que vaig a fer. Les opinions d'este son tan cambiants que ja no se que pensar, la veritat. Vuic pensar que tot anirà be, pero es que no ho se, no ho tinc clar.
Es una persona que avui be, demà mal. No es que siga bipolar sino que crec que el que pensa, no o te molt clar o que es fàcil de canviar d'idea. La que no canvia d'idea soc jo; encara l'estimu.

" pobles, festa, descontrol ruina "

No hay comentarios:

Publicar un comentario