miércoles, 5 de septiembre de 2012

Bueno la veritat es que aquestes entrades deurien ser escrites per la nit, quan tens el conjunt de tot el que has fet al llarg del dia, pero com que jo no he fet massa com pa' esperarme a la nit i com que ara no tinc res que fer, pues vaig a fer-la ja. Pues aixo que avui pensava que estava inspirada i he intentat fer una canço amb la guitarra i ixes coses pero no, estava menys inspirada que Alex Ubago quan fa les seues cançons. Aixi que supose que tampoc estare inspirada en escriure un text d'ixos que vaig dir que escriuria quan ho estiguera.

Deixant ixe tema a banda, crec que no he donat massa datos de qui soc, ni on visc, ni de que va la meva vida, ni res. Res. Ara mateix soc anonima. Ah si si, ho soc. Doncs vaig a deixar-me de rollos i contar-ho, va.
Clara.17. Morena-Rubia depenent de l'estacio en la que ens trobem, varie, com els camaleons. 1,65 crec, o un poc mes, segons la meua cosina. Batxiller. Encara que amb molt de trompicons perque es lo pitjor del mon. Pais Valencià. Ah si si, he dit PAIS. Per si no quedava clar; soc independentista ( Vuic Països Catalans, per si encara no havia quedat clar ). La meua ideologia es clara; Terra Lliure. Vodzka roig, amb fanta de taronja o palo, i si no hi queda mes remei blanc, pero aixo com a ultim recurs. Ginebra, oh bendita ginebra. Amb llima, esta clar. Amics, no molts, pero bons. Ho aixo crec. Cine si, pero depen de la peli. El señor dels anells, molt. Tele el que mes; La que se avecina. Sense cap dubte. Movil, fua, massa. Encara que pensareu " no tindras una blackberry ... " ah pues si, tinc una. I no mes puc dir que es ... UNA PUTA MERDA DE MOVIL TIIIO. No vos compreu MAI uno, es el pitjor que han pogut traure al mercat. Musica. Ixe tema m'agrada massa, encara que no vuic allargar-ho molt. Musica en valencia, pop, rap, rock, INDIE. Bueno tot este rollo que ja sabeu. Molt de rock a la meua vida, massa crec jo. La musica es tot. Festera quan toca. Odie els animals. Amant de l'angles i Anglaterra. Vuic viatjar i coneixer coses pel mon. Moure'm. Ganes de viure.

Jo crec que per avui hem tingut bastant, aixi que em vaig a despedir que em fa mal l'esquena de estar aci escribint a ningu. 
" que per a inventar algo que no existeix, potser siga jo millor "

No hay comentarios:

Publicar un comentario