miércoles, 26 de septiembre de 2012

Tot està taronja. Valéncia torna a cremar-se. Les putes sendres omplin la majoria de les cases de la comarca del Serrans. Fins als ous de que es cremen arbres i no hi hajen persones suficients per apagar el foc, gràcies als recorts del govern de Rajoy. Fins als ous de la política del Govern d'Espanya. Fins als ous de que es malgasten els nostres diners en coses que realment no fan falta a aquest pais de merda. Fins als ous dels politics corruptos, que guanyen, roben i gasten diners en les seues families. FINS ALS OUS DE TOT.
I com jo, milers de persones que ahir 25-9-12 ixqueren al carrer en Madrid a manifestar-se per exigir la dimissio inmediata del govern. Gent que com jo, està fins als ous de tot el que s'està fent a l'escola pública, a la sanitat publica, els recorts als funcionaris. Fins als ous de que nomes retallen als serveis publics, a la gent que no pot quasi viure per la merda que el govern lis dona per a intentar subsistir. Dieu-me ... amb 400€, podem pagar: la hipoteca, l'aigua, la llum, el gas, menjar durant tot un mes per a 4 persones? La resposta es NO. Totalment impossible, senyors. Doneu-vos compte de la vostra merda de gestio, joder. Esteu empeorant les coses al pais.

Soc jove, i estic dispossada a lluitar el que faça falta per a que els meus fills i els fills dels meus fills puguen disfrutar d'un futur millor. Escola de qualitat, sanitat de qualitat i gratis, per suposat. Per que baixen les taxes d'universitat, perque es una burrà aixo que tenim que pagar per a estudiar. Universitat publica? JÁ! Com podeu dir que es universitat publica quan tenim que pagar 200 euros per cada asignatura que estudiem? Enserio? Si considereu com a universitat publica aixo, deurieu mirar-vos el diccionari valencià - subnormals; subnormals - valencià.

________________________________________________________________________________

Doncs canviant un poc de tema, perque de veritat m'enerve molt, vaig ja a la meua vida, encara que no tinc massa que contar al respecte.
Les clases continuen sent una badofia, per no dir que van de mal en pitjor. M'aborrix moltissim, eh, pero moltissim a Geografia. Es una cosa .... bua, flipant.
En tema sentimental, seguix totalment igual. Encara que amb les coses mes claretes. Vull dir, he parlat amb una persona que m'ha donat a entendre que no val la pena estar aixi per cap persona i menys per ell, la veritat. Pero de vegades estan fàcil dir-ho i tan dificil fer-ho. Supose i confie que algun dia i de veritat coneixere a ixa persona que necesite, que em farà feliç i que em tractara com de veritat em mereixo. Es que enserio, que no val la pena, Clara. Osiga si tornes a llegir aço algun dia no molt lluny d'ara, no val la pena per a res, osiga ell es una persona mes al mon, no es mereix que tu l'estimes aixi i que ell no sapiga valorarte com cal. Continua amb el teu somriure que la gent al teu voltant es l'unic que vol vore.

" i tu la vas deixar escapar quan nomes tenies que estimar-la "

No hay comentarios:

Publicar un comentario